lørdag 12. desember 2009

Multimedia message

Årets julebord er offisielt åpnet

Multimedia message

Deilig fellesfrokost

Multimedia message

Morgenstund har gull i munn! Vi var oppe før fuglene feis

torsdag 10. desember 2009

Ting som ikke finnes mer - Bugg

10.desember
Holder meg i tyggiskategorien i dag også. Hvor ble det av Bugg egentlig?
Og da mener jeg ikke de "nye" buggene, men de man kunne dele på midten.
Man fikk ikke bedre venninner en de du delte halve buggen din med...
God times!

onsdag 9. desember 2009

Ting som ikke finnes mer - "Sad Sam"

15 dager igjen til jul! Jeg ble uventet inspirert av en diskusjon jeg hadde med noen kollegaer.



Vi diskuterte ting som ikke finnes mer, ting vi savner, og ting vi er glad for er tilbake.

Så jeg tenkte jeg skulle lage min egen julekalender frem til jul hvor vi hver dag finner en ting som ikke finnes mer. (Er veldig usikker på hvorfor jeg omtaler meg selv som "vi").

9. desember: Sad Sam Tyggis


Husker du sukkerbombene som var gode i nøyaktig 3 sekunder? Greit, tyggisen smakte drit, men klistremerke inne hadde høy samleverdi!








Jeg tror forresten underbevisstheten har spillt meg et puss...
Har du sett bikkja mi??


Tilfeldig?


Nepppe..........