lørdag 9. januar 2010
torsdag 7. januar 2010
Jeg er en ulykkesfugl
Jeg har sagt det før og sier det igjen, skal jeg ut og reise så blir det problemer, HVER gang!
Nå er det altså snøkaos på Gatwick og det ser ut som det er stygge muligheter for at flyet til London blir kansellert....
Er det nå jeg skal begynne å be til høyere makter?
Det som er fiffig da, er at dette kun gjelder Norwegian sine fly, SAS flyr jo selvsagt....
Kjos, nå ligger du dårlig an!!
Nå er det altså snøkaos på Gatwick og det ser ut som det er stygge muligheter for at flyet til London blir kansellert....
Er det nå jeg skal begynne å be til høyere makter?
Det som er fiffig da, er at dette kun gjelder Norwegian sine fly, SAS flyr jo selvsagt....
Kjos, nå ligger du dårlig an!!
En elendig start på 2010
Var vel kanskje en noe forhastet beslutning å satse alle kortene på 2010.
Hittil har jeg vært forfulgt av ulykke og elendighet, bare hør her
* Gikk saftig på trynet noen små timer inn i det nye året
* Har lidd av kraftig dødsangst da mannen forsvant da han jaget vedtyver midt på natten
* Vannet fryser i huset slik at vi ikke har dusj
* Min grand onkel døde
Er kanskje ikke så ille dette her tenker du, men seriøst det er bare 7.januar. Om overnevnte skal sette standard for resten av året så kjenner jeg det er på tide å investere i en likkiste.
Jeg er så deprimert at jeg måtte bytte headeren min, holdt på å spy at de happy oransje fargene!
I tillegg så er jeg dritt lei av mørketid og ikke minst av å konstant gå rundt å fryse. I natt var det så jævlig kaldt at jeg vurderte å gå å legge meg i kjøleskapet, der er det minst 5 grader mer enn på soverommet.
Så nå har jeg innført dobbeldyne, og da mener jeg ikke en som er dobbel så bred, men 2 dyner oppå hverandre. Jeg ser jo ut som en dobbel whopper cheese når jeg har lagt meg.
Det er kun en ting som kan kurere vinterdepresjon og det er shopping, så i dag stikker jeg!
Jeg har en sjarmerende liten koffert som rekker meg omtrent til armhulen, og i og med at jeg stort sett ikke har noe å gå med så blir det jo også mindre å pakke med seg.
Jeg brukte nøyaktig 2,5 minutt på å pakke kofferten.
Få ting som gjør meg happier enn januarsalg i London
, jeg har forhåndsbetalt for overvekt på returen så jeg har en god feeling.TaTa så lenge!
søndag 3. januar 2010
Nyttårsforsett
Nyttårsforsett for 2010, jeg har hørt at de blir mer bindende om man deler dem med andre så here we go!
- Feste mindre og drikke mer, eller var det omvendt?
- Gå ned 10 kilo - og se smashing ut i bikini, mission impossible?
- Reise på minst 2 utenlandsturer - fint om begge er til London
- Ta lang sammenhengende sommerferie
- Ta båtførerprøven, så jeg faktisk kan kjøre beistet vi har stående i hagen
- Slutte å røyke..igjen
- Få dusj på hytta
- Være mer tålmodig
- Ikke henge meg opp i småting - big picture!
- Lære bikkja et partytriks
- Skifte batteri i pulsklokka - det er faktisk ikke så enkelt som en skulle tro
- Få langt hår - må lære frisøren min å trylle først
- Drikke mer vann - mitt obligatoriske alibi
lørdag 2. januar 2010
Året som gikk
Så er atter et år omme og det er tid for en oppsummering:
I januar klippet jeg meg kort
I februar hadde RK bursdag uten at jeg kan huske at vi feiret det
I mars var jeg blitt feit
I april var jeg blitt feitere
I mai bestemte jeg meg for å gjøre noe med det og begynte på Grete Roede
I juni ble jeg et år eldre, kan ikke huske at det at vi feiret det heller
I juli døde tante Else, RIP
I august hadde jeg gått ned 10 kilo og begynte på Grete Roedekurs nummer 2
I september skjedde det fint lite, dagene gikk med til trening
I oktober var det 3 år siden pappa døde
I november skjedde det ikke en dritt, eller jo forresten, jeg begynte å røyke igjen...hurra for meg!
I desember fikk jeg tittelen dånedronning
Føler kanskje ikke helt at 2009 var året jeg fikk utrettet så jævla mye så jeg satser alle kortene på 2010.
Godt nyttår!
I januar klippet jeg meg kort
I februar hadde RK bursdag uten at jeg kan huske at vi feiret det
I mars var jeg blitt feit
I april var jeg blitt feitere
I mai bestemte jeg meg for å gjøre noe med det og begynte på Grete Roede
I juni ble jeg et år eldre, kan ikke huske at det at vi feiret det heller
I juli døde tante Else, RIP
I august hadde jeg gått ned 10 kilo og begynte på Grete Roedekurs nummer 2
I september skjedde det fint lite, dagene gikk med til trening
I oktober var det 3 år siden pappa døde
I november skjedde det ikke en dritt, eller jo forresten, jeg begynte å røyke igjen...hurra for meg!
I desember fikk jeg tittelen dånedronning
Føler kanskje ikke helt at 2009 var året jeg fikk utrettet så jævla mye så jeg satser alle kortene på 2010.
Godt nyttår!
Abonner på:
Innlegg (Atom)
