Viser innlegg med etiketten På hytten. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten På hytten. Vis alle innlegg

mandag 8. juni 2009

Hyttetur + mandagsstatus

Det har vært en artig helg på hytta med utskeielser av en annen dimensjon. Ble en heiadigen fyllafest på lørdag med en blanding av tilreisende og lokale helter.

Jeg kverket nok ned på minst 2 flasker med hvitvin, og når det ble snakk om bading i 5-tiden på morgen måtte jeg kaste inn håndkle å finne køyen. RK derimot tok årets første bad.

Søndag morgen mens vi satt å spiste frokost kom det en dame å banket på, hun skulle bare levere tilbake boxeren til min mann. Jeg håper ikke det blir til en vane at fremmende damer kommer å leverer tilbake min manns undertøy på søndager.

Så var det veiedag da...og skuffende nok så har jeg da altså lagt på meg 0,2 kg. Tenk en hel ukes trening og sunn mat rett i dass fordi jeg skulle drikke vin...utrolig kjipt å tenke på.

Til helgen skal jeg arrangere utdrikningslag så det blir utskeielser der også..må finne en måte å skadebegrense dette her på...man kan jo bli sucidal av mindre ting enn dette.

søndag 24. mai 2009

Bilder fra hytteturen med jobben




Her har vi de firbeinte hjerteknuserne. Max, Hillie (skrives det sånn mon tro?) og Boffen:)
Sjekk forresten øynene til Boffen på bilde nr 4....det ene øyet lever sitt eget liv, eller så ser det kanskje ut som han prøve nye desperate sjekketriks på Hillie

lørdag 18. april 2009

margarinkasse

Fant denne ultratøffe kassen da jeg ryddet i kjelleren. Kjelleren viser seg å være full av gamle skatter

søndag 22. mars 2009

Prosjekt hytte


Nå nærmer det seg sesongstart på hytta og vi gleder oss stort:) Jeg hadde tenkt å fullføre prosjektet på kjøkkenet. Vi har nå lagt nytt gulv, flislagt benken og skiftet vindu. Så var det maling da...jeg er HELT lost på hvilke farger jeg skal velge...Noen som har noen tips?
Som du kanskje ser så er kjøkkenet skikkelig retro, nesten så det er "in" igjen, men bare nesten........