lørdag 25. april 2009

Liv i hagen


Deilig vårvær i dag, har vært og syslet i hagen og gjort klar for sommer og grillfest:)

Jeg har helt dilla på kroner om dagen og fant en fin rusten en på plantasjen til 100 kr. Kronen gikk oppå en blomsterpotte jeg hadde fra før og jeg plantet eføy inni...ble godt fornøyd.


Fant også en fin rustikk sak til 3 søte blomster, den måtte også bare bli med meg hjem.



Flettekurvene er nå 3 år gamle og synger på siste verset, at jeg aldri klarer å huske å ta dem inn om vinteren...neeida..jeg lever i trua på at sommeren varer evig og før jeg vet ordet av det er de dekket av snø


1 kommentar:

  1. Å de runde og gode flettede kurvene var jo herlig da! Kan du ikke bruke dem litt lenger selv om de har blitt litt sjøre da?!! :O) Så lenge de ikke hadde fallt sammen, tror jeg at jeg hadde hatt dem. De var kjempe fine rett og slett!!

    (Vi startet også grillsesongen i går! Herlig!!)

    Hilsen Ljo ;O)

    SvarSlett