lørdag 2. januar 2010

Året som gikk

Så er atter et år omme og det er tid for en oppsummering:

I januar klippet jeg meg kort
I februar hadde RK bursdag uten at jeg kan huske at vi feiret det
I mars var jeg blitt feit
I april var jeg blitt feitere
I mai bestemte jeg meg for å gjøre noe med det og begynte på Grete Roede
I juni ble jeg et år eldre, kan ikke huske at det at vi feiret det heller
I juli døde tante Else, RIP
I august hadde jeg gått ned 10 kilo og begynte på Grete Roedekurs nummer 2
I september skjedde det fint lite, dagene gikk med til trening
I oktober var det 3 år siden pappa døde
I november skjedde det ikke en dritt, eller jo forresten, jeg begynte å røyke igjen...hurra for meg!
I desember fikk jeg tittelen dånedronning

Føler kanskje ikke helt at 2009 var året jeg fikk utrettet så jævla mye så jeg satser alle kortene på 2010.

Godt nyttår!

2 kommentarer:

  1. Hehe...du får nå sagt det;) Vi satser alle på et bra totusenogti;)2K10;) husk for all del K=1000!!

    SvarSlett
  2. ja jeg kjenner det på meg, 2010 blir nok mitt år:)

    SvarSlett