søndag 3. januar 2010

Nyttårsforsett

Nyttårsforsett for 2010, jeg har hørt at de blir mer bindende om man deler dem med andre så here we go!

  • Feste mindre og drikke mer, eller var det omvendt?
  • Gå ned 10 kilo - og se smashing ut i bikini, mission impossible?
  • Reise på minst 2 utenlandsturer - fint om begge er til London
  • Ta lang sammenhengende sommerferie
  • Ta båtførerprøven, så jeg faktisk kan kjøre beistet vi har stående i hagen
  • Slutte å røyke..igjen
  • Få dusj på hytta
  • Være mer tålmodig
  • Ikke henge meg opp i småting - big picture!
  • Lære bikkja et partytriks
  • Skifte batteri i pulsklokka - det er faktisk ikke så enkelt som en skulle tro
  • Få langt hår - må lære frisøren min å trylle først
  • Drikke mer vann - mitt obligatoriske alibi

2 kommentarer:

  1. Hej.:-) Henger meg på tre av forsettene dine..selv om jeg er overtroisk og pleier å holde de for meg selv.:-) hørt at om man forteller om drømmene sine så blir de ikke noe av, men dette kan man vel ikke kalle drømmer, men noe man faktisk skal gjøre, ikke sant ?? Heier på deg...og dine forsetter.:-) Klem Gry..Legger meg som følger så jeg får fulgt med på deg..tjhii

    SvarSlett
  2. Hei Gry, så koselig at du stakk innom bloggen min. Jeg trenger helt klart noen "heiere" om jeg skal klare å nå alle mine nyttårsforsett.

    For det er jo som du sier, det er jo ikke drømmer, men en To-Do-liste for 2010. Men jeg skjønner at jeg må finne frem litt eselstahet om jeg skal klare alt, men friskt mot:)

    SvarSlett