søndag 21. februar 2010

Er jeg en CopyCat?

Jeg styret og stelte med ny header her i forrige uke, og var i grunnen ganske fornøyd helt til en spurte om jeg jobbet for Ludo mobil, snakk om nedtur!
Jeg må jo bare si meg enig at det er en viss likhet her, selv om jeg selvsagt synes min er mye finere enn Ludo sin. Jeg kunne uansett ikke leve med copycat stempelet som jeg fikk og har brukt helgen, eller i hvertfall 20 minutter av den, til å lage en ny.


Så hva synes du om den nye? Orginalt nok? Eller fryktelig kjedelig?

5 kommentarer:

  1. Synes den var veldig fin! Og super fint bilde av deg!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Jeg kan jo ikke bli assosiert med Ludo;)

    SvarSlett
  3. Den nye er mye bedre enn Ludo . Men er det ikke på tide at du får deg en iPhone-vennlig utgave av bloggen din?

    SvarSlett
  4. Hehe din bitch, det burde jeg jo helt klart ha, selv om bloggen egentlig ikke ser så aller verst ut på iPhone etter min mening, har sett verre for å si det sånn;)

    SvarSlett
  5. Joda, det går ann, men den hadde kledd en iPhonevariant. Kan du ikke få mannen din til å hjelpe deg? Han klarer helt sikkert å fikse det.

    SvarSlett