torsdag 18. februar 2010

Jeg, en selvskader....?

Skulle gjerne egentlig skrive om noe ekstremt interessant eller festlig, men det gidd jeg ikke.
Jeg fikk et anfall av depresjoner her i går, alt var bare galt, og da mener jeg ALT.
Jeg var feit, puppene mine var små, jeg fant 2 rynker i pannen, jeg var bleik og tennene var gule.

Jeg var så frustrert at jeg vurderte å kutte meg litt med barberblader, men så kom jeg på at det blir så jævlig stygge arr av sånt. Kroppen min er fortsatt merket etter at noen feilaktig tok meg for en curlingstein og kostet gulvet med chipsfett på jobbens Kick-Off for noen uker siden. Låret mitt er dekket i blått og lilla, og for å være helt ærlig så kler jeg ikke de fargene så godt.


Jeg vurderte mulighetene mine, og konkluderte med at det eneste som kunne hjelpe denne dagen var shopping.
Kutting utgikk altså, men så fikk jeg en bright ide. Selv om jeg har minst 50 par sko i skapet så har jeg aldri noen å gå med. Dersom jeg shoppet meg noen ekstremt vonde sko, så kunne jeg jo slå to fluer i ett smekk. Etter litt surfing på nettet fant jeg altså noen sko som bare skrek smerte! Å så deilig! Jeg kjente tærne krøllet seg bare ved synet av dem!
Så nå er jeg den lykkelige eier av 2 par deilige sadistiske sko!

Jeg er overbevist om at de er håndlaget av djevelen selv.

Lurer forresten på om det er noe alvorlig galt med meg;)

2 kommentarer:

  1. hehe...Feit? Du som har tatt sånn av?? Ikke feit Linn!
    Gule tenner?? Du har jo så hvite tenner jo!!
    Små pupper?? Minsket litt...men du har jo aldri hatt små da!!
    Ingen rynker!!
    Så fin så Linn:))

    Klem Tina:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Tina:) You made my day! Heldigvis er ikke alt ræva hele tiden, som nevnt så hjelper det stort med shopping, og hyggelige kollegaer som deg:)

    SvarSlett