torsdag 12. mars 2009

Appollo Fashion - TV2 hjelper deg brukte mine innlegg

Disse innleggene mine ble brukt i TV2 hjelper deg i DENNE episoden vedr en forbrukersak på brudekjoler.

Vet at man ikke skal godte seg når man har rett, men jeg klarer ikke å dy meg.
Jeg uttrykte min skepsis til denne butikken alt i Januar 08 i denne tråden.Jeg fikk så utrolig mye pepper, folk mente jeg var for hard og at dama fortjente en sjanse, vel...dama fikk en sjanse og det førte til at mange har tapt penger.

Hele greia var dømt til å mislykkes, innehaver hadde ikke greie på hva hun drev med, og dem som lider for det er godtroende kunder.
Synes forresten oppriktig synd på dem som har tapt pengene sine der slik at ingen misforstår meg.

Med fare for å virke som en hurpe

I rest my case...

HER høster jeg rosen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar