søndag 29. mars 2009

Skattejakt på låven til Svigerfar


Svigerfar har så utrolig mye spennende på låven. Han er snekker og jeg sa at om han kom over noen gamle vinduer så måtte han ta vare på dem til meg.
Da fòr han rett ut på låven, der hadde han allerede mange gamle vinduer lagret. Jeg fikk plukke meg ut de jeg ville ha. Takk snille svigerfar!
Jeg fikk med meg 4 stk av de små hvite og 1 stk av det høye.
Nå er det bare å sette i gang

Jeg lager et nytt steg-for-steg innlegg når jeg setter i gang med "prosjekt vindu"

3 kommentarer:

  1. Du fikk fatt i vindu!Så bra! Det jeg fikk, er samme størrelse som det minste, bare uten rutene. De jeg selv har som skal fikses, er vel litt større og 6 ruter i ;-) Har begynt å pusse på dem, slått ut glasset og fjernet kittet. Så er det bare å fortsette....skal ikke røpe hva, siden du her skal ta det steg for steg;-)

    SvarSlett
  2. PS: Tror jeg vil være med i den låven til "svigerfar";-) Så ut til å være mange "skatter" der:-) elsker disse gamle tingene!

    SvarSlett
  3. Dette blir spennende å følge med på! Gleder meg til å se resultatet :)

    SvarSlett