tirsdag 8. september 2009

Jeg drepte Jonatan

Og må betale 100 flak i måneden for å forsikre meg om at fyren blir liggende i penalet (den har jeg lært av deg Arve).

Og hvem er så Jonatan lurer du kanskje? Nei, det er ikke den tredje røveren fra folk og røvere i kardemommeby. Det er verdens mest irriterende reklamestemme på Spotify. O hellige!


Nå er Spotify ENDELIG kommet til iPhone så da betaler jeg glatt 100 flak i måneden for ubegrenset, reklamefri musikktilgang...ah DEILIG! Så Jonatan, gå å legg deg!


Følte meg samtdig litt inspirert og klakket sammen en ny header, forandring fryder sier de.

Ellers har jeg kjempet mot naturkreftene i dag, man KØDDER ikke med motvind i Bergen for å si det sånn. 5 km i stiv kuling, om mannen hadde kalt meg barsk når jeg kom hjem da SÅ hadde jeg tatt det som et kompliment (ref mitt forrige innlegg), det handler om TIMING!

Uansett føler meg RÅSTERK i dag!

Tror aldri jeg har vært barskere enn som 2-åring, eller hva tror du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar