mandag 7. september 2009

Menn er fra Mars.....

Mannen henter meg litt sent i dag, jeg hopper inn i bilen og så sier han

-"Du ser så barsk ut i dag"

Javel...hvordan skal man egentlig tolke det da? Hadde jeg sagt det til ham så hadde det jo utelukkende hatt en positiv betydning, men når han sier det til meg så er jeg pinadø ikke sikker.

Jeg tror han skjønte at jeg ble litt forvirra og prøvde å ro seg inn...

-"ja altså du ser så kontinental ut"

Vet ikke om jeg ble noe klokere jeg, ble i grunnen sittende ganske taus og håpet at det skulle komme en fornuftig oppklaring..

-" jeg mener det positivt altså"

TAKK! Begynte å bli litt engstelig nå.


Et skikkelig hverdagseksempel på at menn er fra Mars og kvinner er fra planet jorden:)
Bedøm selv, ser jeg barsk ut i dag??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar