mandag 7. september 2009

John Arne - flaks for deg at du er god i fotball

Jeg har jo tidligere hatt noen utbrudd mot Jon Arne i "Den siste neandertaler", lørdag kveld satt jeg på hytta og slappa av og i ren frustrasjon over ELENDIG TV-underholdning en lørdagskveld ble jeg sittende å se på fotballkampen Norge-Island.

Engelsk Blå
Og der får jeg jo smørt gladgutten utover hele TV-skjermen, heldigvis kom jeg ikke inn i kampen før ETTER John Arne hadde scoret. Flaks for meg tenkte jeg, jeg kunne jo risikere varige mèn om gutten hadde bestemt seg for å blotte den bleike brystkassa si som han har gjort så mange ganger før. Det er jo ikke det at gutten bare er bleik, neida, han er det jeg liker å kalle "engelsk blå".
Seriøst, dette er IKKE noe vakkert syn.


Løsemiddelskadet
En annen ting jeg har lyst å ta opp deg deg John Arne er at UANSETT hvor mye du bleiker håret ditt så er og blir du en Rødtopp. Det eneste du oppnår med bleikinga er at håret ditt matcher resten av kroppen.

Men for å være litt alvorlig, fyren MÅ jo være løsemiddelskadet? Kanskje mamma Riise burde fokusere på å saksøke noen frisører i stedet for å legge seg ut med de store gutta i agentverden? Jeg vil tro at oddsene for å lykkes vil bedre seg betydelig i den gaten.

Uansett noen burde se å få stappet en sokk i kjeften på den fyren.

I et intervju med VG på fredag etter Baardsen ble frifunnet bedyrer Riise:
-Neeida jeg er ikke bitter
påfulgt av
-Jeg har mange gode år som fotballspiller foran meg og kan leve godt på det. Han vil slite, og det er min glede oppi alt dette.

Det er bare så smålig og pinlig at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte. Utsagnet formelig lyyser av forsmådd-jeg-er-blitt-dumpet-og-er-fly-forbanna-type-uttalelse.

Oral hjelpesløshet

Men, kan vi egentlig klandre deg? Til og med jeg forstår at det må ligge genetikk bak din orale hjelpesløshet. Når mamma Riise bedyrer foran hele medienorge at hun vet når du har sex så hyler det ØDIPUSKOMPLEKS herfra til evigheten. Dette bringer en helt ny dimensjon til begrepet dysfunksjonell familie.

Kommunikasjon er jo et nøkkelord her, John Arne får det rett og slett ikke til, men at han virkelig vil fikk han jo greit frem i den berømmelig sjekke SMS'en han sendte til Norges A og B kjendiser.

«God kveld... Etter VELDIG mye ringing å alle mulige kontakter har e endelig fått tak i nummeret ditt. Har alltid syntes du e kjempe sjarmerende, søt, sexy, fantastisk utstråling, men ikke minst, du virker spennende å utfordrende;) håper vi kan ha kontakt, at e selvfølgelig skal be deg ut på en romantisk middag for to;) kyss fra John Arne Riise xxx»

Norges flaueste kjendispar
Vet du hva, nå rødmer jeg, helt sant! Dette må være noe av det flaueste av det flaueste, dette er jo flauere en sjekkeprogrammet "Pia&Jasmin". Hvem over 12 år GJØR sånt da? Og apropost Pia Haraldsen, han prøvde å få henne med til å bli Norges nye Posh & Beckham, HERLIG!

Men det jeg ikke forstår er hvorfor han i alle dager ikke meldte seg på sjekkeprogrammet til Pia, de kunne jo kanskje bli Norges flaueste kjendispar??

Nei John Arne, hvorfor kan du ikke bare holde kjeft og sparke ball??
Plis.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar