mandag 21. september 2009

Har Synnøve Finden mer humor en Kjos??

Jeg ble litt inspirert og ikke så rent lite imponert da Berit sendte innlegget mitt om Kjos til Kjos.


Jeg er jo litt skuffet over at Kjos ikke har tatt seg tid til å svare da, han skal jo liksom være så folkelig av seg, vel, selv om fyren ler mye så har han tydeligvis IKKE humor. Mye ull og lite sau?

Kjos: DU SER JÆVLIG FÅRETE UT I ULVEKLÆR!

Anyway, siden jeg bruker bloggen min til å klage en del så tok jeg likegjerne å sendte syteinnlegget mitt om Synnøve Finden til Synnøve Finden kundeservice


Jeg ble høflig takket for henvendelsen så nå er jeg veldig spent på forsettelsen. Jeg kan jo håpe på en palle med ost på døren, men jeg er pittelitt redd for å finne inngangspartiet mitt dynket i kudrit også.

Har Synnøve Finden mer humor en Kjos? *trommevirvel*

To be continued....

1 kommentar:

  1. Jeg følger med fra under palmene. 30+ og ikke en sky å se noe sted. Herlig...hvorfor bor vi der vi bor tro??

    SvarSlett