onsdag 12. august 2009

Jon Arne Riise - den siste neandertaler?


Jeg går med hodet under armen av og til. Jeg skulle på trening til åtte, men i syvtiden fant jeg ut jeg hadde dårlig tid og fortet meg opp på Elixia, hentet billetter til timen og tenkte å varme opp 15 minutter før timen begynte.
Men i og med at jeg hadde rotet en halvtime med klokken så klarte jeg å forville meg inn på en Pilates time og overbeviste nesten alle deltakerne der at det egentlig var en aerobic time. Men intruktøren insisterte til min fortvilelse på at nå var det pilates. Jeg ble virrende rundt som en hodeløs kylling og visste ikke helt hva jeg skulle ta meg til. Dama bak disken beklaget seg og trodde bare jeg var usedvanelig sprek og ville trene i 2 timer.
En tur i garderoben konstaterte at iPoden min var tom for strøm, så av alle ting endte jeg opp på en tredemølle og så på fotballkampen. Herregud, Meg, treningsstudio, jogge, fotballkamp! Jeg tror det knapt. Og alt fordi jeg surret 30 minutter med klokken.
Apropos fotballkamp, han der Jon Arne Riise (alias: Norges Beckham?), jeg vet ikke hva det er som byr meg imot, men han er rett og slett mindre pen. Kan ikke helt sette fingen på det, bra med bein i nesen, men den gutten har liksom så mye og store bein i hele trynet...Drit i den siste moikaner, jeg har funnet den siste neandertaler!
Håper jeg får hodet på plass til i morgen og klarer å møte til rett tid på trening:)
P.S Mamma Berit Riise, ikke gidd å hisse deg opp over dette da. Du har jo så mange andre ting å være sint for:) *pittelitt redd for injuriesøksmål*
P.S.S Mamma Berit, gidd du å ta lønnsforhandlingene for meg neste år? Jeg ønsker å være Norges svar på Victoria Beckham;)

3 kommentarer:

  1. Helt enig det er en grunn til at Darwins teori har en forholdsvis stor tilhengerskare. Mener faktisk å ha sett et bilde av nettopp Riise i Artenes opprinnelse:o)

    SvarSlett
  2. Haha, flashingen av Riises brystkasse som florer i dagens mediaoppslag er vel med å underbygge min teori.
    Jeg er forresten utrolig spent på "etterbildene" av soverommet deres...

    SvarSlett
  3. ja det kommer nok, kanskje, i løpet av helgen...hvis jeg ikke er for sliten på lørdag:o) det er denne jobbingen vet du den ødelegger helt timeplanen min. skulle vært en helg midt i uken også.

    SvarSlett