mandag 18. mai 2009

blodslit, men et forsiktig hurra

Det ble tid til jogging i går også, været var jo aldeles strålende. Jeg og pelsen løp heseblesende forbi bundaskledde mennesker i festhumør.
Pelsen var forøvrig helt utslått resten av kvelden, jeg tror han gir ALT på disse turene. Må sjekke om det er helt sunt. Meg vet jeg det er sunt for, men jeg er ikke helt overbevist om at det samme gjelder for pelsen.

Uansett, mandag...
Det ble überskprekk i helgen da, lørdag drakk jeg 5 halvlitere og 5 never med chips...det tilsvarer omtrent 3 timer med jogging..I går skeiet jeg ut med Smoothie, det tilsvarer ca 15 minutter jogging..Men ellers har det stort sett vært sunt og godt, ingen rømmegrøt, ingen spekeskinke og ingen vannkringler...
Det var full trommevirvel oppe i huet mitt når jeg skulle på vekten i dag...
Resultat: -0,5 kg. Jeg skulle selvfølgelig ønske det var mer (og det var det på fredag), men man høster det man sår. Og som mannen sa: "det er jo ned da", og jo han har jo rett i det. Et halvt kilo er nå en gang et halvt kilo. Nå blir det 1 uke på vannvognen for å se om det gjør noen forskjell.

Jeg tillater meg uansett et forsiktig hurra!

4 kommentarer:

  1. Hei, stilig. Dette ser ut som om det går riktig vei

    SvarSlett
  2. Kjempehurra til deg. Synes du har vært flink jeg. Vet akkurat hvordan dette er. Men neste uke om du holder deg i skinnet har du sikkert klart mye mer. Alkolhol er jo ikke bare kalorier, men det gjør at du får vann i kroppen og det er kjekt når det har stabilisert seg igjen for da får du en liten bonus..Følger med :o) Imponert over joggingen jeg både for deg og pelsen. Lykke til.

    SvarSlett
  3. Takk for det, er vel bare å bite tennene sammen:)

    SvarSlett
  4. Jeg synes du er kjempeflink! :)

    SvarSlett