lørdag 16. mai 2009

Nye joggesko

Snille mannen gav meg joggesko på forskudd i bursdagsgave. Tusen takk!

Vi var på XXl på Lagunen, og FOR en service. Kom en hyggelig svensk poike og hjalp oss, han målte trykkflaten på foten min for å finne joggesko som gav meg optimal støtte. Han var skikkelig flink! Jeg endte opp med disse flotte Nikeskoene, de har også støtte for "nike men VS women" som jeg vurderer å gi meg i kast med, jeg trenger bare en iPod Nano først. Trodde at det ville fungere med shuffle, men der tok jeg altså feil.

På XXL fant vi også løpebelte- og line til meg og Pelsen. Har allerede vært ute og testet. Det var utrolig kjekt å løpe med belte på. For det første trakk hunden litt slik at jeg fikk litt hjelp, samtidig er linen elastisk slik at det ikke rykker og napper og blir ubehagelig for både løper og hund. Dette skal definitivt gjøres flere ganger!

Senere blir det granprix vors hos Silje, vi blogges:)

2 kommentarer:

  1. Slitan! Var det rimeligere med løpebelte på XXL? Enn på dyrebutikken? Tenker gjerne å skaffe meg et lsikt nåer jeg skal begynne å bestige Ulriken med Max:-) Blir det byen idag da? Her blir det stille og rolig....

    SvarSlett
  2. Jeg betalte rundt 600 kr for et foret belte i stoff og skinn inkludert elastisk jaktline.
    Jeg har sett forete belter i stoff til rundt 500 i dyrebutikk, så var kanskje litt rimeligere på XXL:)
    De hadde i hvertfall billigere hundemat der, så vi går dit neste gang vi skal handle det.

    SvarSlett