torsdag 7. mai 2009

Shit! Jeg har prøvd noe nytt (and I liked it)

Veien til et sunnere liv krever noen omrokkeringer i menyen her i huset...Etter at jeg sluttet å røyke så har smaksløkene våknet av dvalen og geleidet meg inn i en ny vindunderlig verden av smaker..

Så nå jakter jeg rundt på nettet etter sunne og gode matretter og tenke jeg skulle dele mine matopplevelser med dere.

Dagens Middag:

Karri Skinke:


Jeg har bare et ord å si: NAM

Dette var virkelig godt, og så lettvint da..dette soser man lett sammen på 10-20 minutter.
Et deilig hint av india og de søte eplene var den berømte prikken over i'en.
Til og med jeg klarer å lage dette!

Oppskriften var med potetmos, synes det var litt pussig, ville heller anbefalt ris.

Passer også perfekt til lunsj!

Oppskriften finner du på Matprat

Terningkast:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar