onsdag 13. mai 2009

GRRRRRRRR - flytt den feite ræva di




I dag er første Grrr-dag...Hva pokker mener jeg med "Grrr-dag"? Jo, det skal jeg fortelle deg, jeg tenker på første dag på Grete Roede kurs. Årsaken til de mange r'ene er at tennene klapprer i munnen i ren frykt. Frykten jeg følte første skoledag kan bare gå å legge seg, dette føles mer som eksamen, tannlege og dagenderpå en en og samme tid.

Det er ganske ydmykende å dra den "feite ræva" si avgårde på et slikt kurs, siste skanse, alt håp er ute, stirrer døden i hvitøyet...Kjenner jeg blir helt klam i hendene når jeg tenker på det.

Har litt lyst å skli ned fra stolen og legge meg i forsterstilling under pulten...

Uff jeg skulle aldri ha sluttet å røyke, blir som å velge mellom pest eller kolera. Man kan velge mellom å være røyker eller være tjukk. Elle melle....fikk litt lyst på en røyk kjenner jeg..

Jeg er absolutt IKKE komfortabel med at et fremmed menneske skal true meg opp på en badevekt, jeg har mer enn nok med å true meg selv opp i all ensomhet på badet...
Føler meg litt som hu stakkeren i Netcom reklamen som får beskjed om å flytte den feite ræva si, hvilket minner meg om at jeg har et møte med noen Netcomkropper om kort tid.
Blogges

1 kommentar:

  1. Ja nå er vi spent. Hvordan gikk det hos Grrrrete Roede??? Var ikke så ille kanskje..de fleste er jo der av samme grunn, og de som ikke er har sikkert gått feil:)

    SvarSlett