fredag 15. mai 2009

Full og Feit



Jeg har jo gruet meg siden jeg meldte meg på kurset. Pinsomme og ydmykende tanker har ridd meg som marer med jevne mellomrom.

Til min store overraskelse (og glede) så var faktisk min feite ræv en av de minste på kurset. På den ene siden så boostet det egoet mitt enormt, på den annen side så synes jeg jo synd på de andre kursdeltakerne. Eller vet ikke om synes synd på er det rette ordet å bruke, men mine empatiske sider ble stimulert . Noen så ut som de hadde lyst å forsvinne inn i seg selv når vi skulle ta presentasjonsrunden.

Jeg fant ut at humor kunne være avvæpnende og presenterte meg selv som gladtjukke Linn. Å være gladtjukk er et ord jeg lærte av Line Victoria da jeg jobbet i TV 2 (hun er forresten ikke gladsjukk lenger, snarere tvert i mot, suretynn??). Min relasjon til RK ble presentert som "partners in crime". Synes det funket bra jeg, og klarte dette uten en eneste rødmende flekk i ansiktet, hurra for at jeg kan le av vekten min...hårsår..hvem jeg da...?

Kunne sikkert gjort en bra presentasjon på et AA-møte også jeg...Jeg er ikke full, bare litt sjarmerende brisen..hehe synes jeg ser det.

Jeg kan starte min egen klubb jeg..FF..Full og Feit...

Apropos alkohol så er jo det "forbudt" i prektige Grete Roedes verden. MEN jeg har funnet løsningen, om vi alle bare drikker til vi spyr så kan vi vel ikke legge på oss..? Jeg skal legge meg hardt i selen for å bli alkoholbulimist, tror jeg har anleggene til å gjøre det skarpt i denne grenen...Gikk jo aldeles strålende forrige helg..hvem har sagt at alkohol er feitende?

Nå er det helg, og utfordringene står i kø, jeg får rapportere tilbake om min svake sjel lar seg lede ut på ville veier

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar