tirsdag 12. mai 2009

Gnagsår er et håndfast bevis



Badevektens dom gikk kanskje litt til hue på meg i går, følte nesten en liten beruselse. Den vesle saken aldri gjort meg noen tjenester før for å si det sånn da, badevekten altså

Hele opplegget er jo en herlig kombinasjon av "Linn gjør ting hun ikke kan" og Senkveldduellen "Linn VS Badevekten".

Ja jeg vet jeg har et forkvaklet sinn. Men når man klarer å finne glede i badevekten så kan jeg ikke forstå annet at det må være ekte glede.

Uansett, denne beruselsen førte altså til at jeg spente på meg joggeskoene i går og JOGGET! Om du ikke tror meg så har jeg 2 blemmer som beviser det! Må kjøpe nye joggesko, mine er helt sarvet og håndterer føttene mine som et lite festmåltid.

Pelsen var med på joggetur og han så helt "månebedotten" ut når vi skrudde opp tempoet. Men han fant fort rytmen og han stortrivdes. Vurderte å kjøpe meg joggesele som jeg kan spenne om livet mens vi løper.

Jeg har hørt at riktig utstyr er halve jobben;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar