mandag 11. mai 2009

D-dag


Helgen har bydd på mange fristelser, og til tross sterke anorektiske symptomer i går klarte jeg å komme meg på sykkelen etter 3 timer på øret. Hvem hadde trodd det? I hvertfall ikke de som så meg eksponere lørdagens fyll ut bildøren til Berit på fergekaien...

Som et ledd i mine vurderinger om å sykle til jobben prøvde jeg meg i går på en etappe av veien, helt til krambua..en liten mil tenker jeg. Tørsten brant i strupen og fyllanervene dunket i brystet (det kan forøvrig ha vært hjertet), men jeg kom meg overraskende både frem og tilbake på 1 time. Så jeg er sterk i trua på at jeg skal klare å sykle til jobben og jeg estimerer ca 45 min.

Men jeg må få trent litt mer før jeg gir meg i kast...


Uansett mandag, D-dag, Veiedag...ugg jeg gruet meg skikkelig med tanke på hva jeg stappet i meg i helgen. MEN, ingen grunn til bekymring...jeg har gått ned 1,9 kg siste uken. Kan ikke huske jeg har klart å gå ned så mye på så kort tid uten å sulte.

Sterkt motivert av badevektens dom formelig fløy jeg opp trappene til jobb, og det ble "hei" og "god morgen" både på inn- og utpust mens jeg gikk til pulten. Hvem skulle trodd det for en uke siden?

1 kommentar:

  1. Fantastisk imponert..når jeg avleverte deg så du ikke ut som du skulle komme deg ut på sykkel den dagen. Men at du har gått ned 1,9 synes jeg ikke er rart. Hadde vi veid det som lå på kaien så ville du nok funnet de igjen der. Lykke til Linn.

    SvarSlett