mandag 25. mai 2009

Jeg har slanket meg tilsvarende en......

Jeg har slanket meg tilsvarende en ugly doggy
Jeg har slanket meg tilsvarende en prehistorisk mobiltelefon

Jeg har slanket meg tilsvarende en øks


Mandag er det kampen mot badevekten, alltid like spennende, eller er vel nærmere en følelse av skrekkblandet fryd.

Full fanfare på vei inn på badet, en forsiktig fot på vekten, KRAFTIG utpust...

TAMTADIDA! -0,5 kg

Drømmen hadde jo vært at 0-tallet ble byttet ut med et 1-tall men det er vel kanskje litt vel optimistisk. Grete Roede hadde jo dyttet meg inn på feil diett så jeg har overspist i 1,5 uke...Nå er dietten kraftig redusert så man kan jo håpe at det kanskje vil gi større utslag på vekten neste uke..hadde vært fornøyd med 0,7 også jeg...0,5 er liksom et absolutt minimum..så mye som jeg skal ned så må jeg jo holde på i 2 år for å oppnå de resultatene jeg vil og det er ikke motiverende å tenke på.

Men Grete sier jeg skal ha fokus på det jeg har oppnådd og ikke på det jeg ikke har oppnådd..så hurra for meg 1 kg på 14 dager..på med positivhatten...sukk..

Og så mye som jeg har trent da, riktig nok kverket jeg en pose med popcorn i helgen, men det er LOV og brukte kosemerkene mine..jeg rørte ikke alkohol heller, gikk timesvis i fjellet, jogget på kattaneset, gikk på butikken, null godis...og payoffen..et halvt kilo. Hvis ikke jeg får lønn i himmelen så skjønner jeg ingenting...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar