onsdag 1. juli 2009

Galemattias på Ebay

Ebay er et fantastisk handlesenter, man kan vel kanskje si at det er verdens største? Hvertfall av sitt slag.

Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men jeg har helt DILLA på rosa om dagen, alt skal være rosa.



Den rosa PC'en jeg kjøpte i forrige uke er nå ENDELIG klar for avhenting, gjett om jeg er klar for å gå hjem fra jobb da?
Men en rosa pc må jo ha en rosa pcveske, og hvor finner man det? Jo på Ebay.
Fant denne PCvesken til den nette sum av 10 dollar, frakten var gratis. Det er jo latterlig billig. Rundt 60 kroner om jeg ikke bommer helt på dages valutakurs.

Også pusene lider jo litt for mine Rosadiller på Ebay, krapylene sloss her om dagen og derav mistet Munin sitt fine røde halsbånd. Så nå blir det rosa på den karen.
Og nei RK, man er ikke nødvendigvis homo selv om man bruker rosa. Tøffe gutter (og jenter) bruker rosa! NEMLIG!
ROSA RULER!!
Det grønne halsbåndet bare snek seg med i handlekurven, var fint det også og jeg klarte ikke motstå den søte sommerfuglen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar