torsdag 30. juli 2009

Hangover - are you eyeballin' my sister?



Er seriøst bakpå i dag. Jeg skulle jo bare en liiiten tur på byen med søs, men vi endte opp på en seriøs smell.

Jeg har en underlig greie, når jeg treffer folk som snakker engelsk av en eller annen variant så har jeg en lei tendens til å etterape dialekten. Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg gjør det, det kommer bare snikende på, i går snakket jeg for eksempel flytende skotsk. Jeg som aldri har snakket en stavelse skotsk i hele mitt liv.

Jeg ville også passe på storesøsteren min:

"Are you eyeballin' my sister?" (i god braveheart dialekt)

"yes I am".

Fyren var i hvertfall ærlig da. Tror forøvrig vi tømte visa'en hans i løpet av kvelden hehe.

Jeg har en del stygge flashbacks fra gårsdagen, jeg får noen glimt av noen überuglye dancemoves som får hårene til å reise seg i nakken. Kjenner jeg rødmer litt når jeg tenker på det. Herregud altså, havnet bare SÅ grådig utpå i går. Noe med ABBBA - Dancing queen og et svært dansegulv helt for meg selv....hvorfor var der ingen som stoppet meg??

Også snublet vi over kona til fetteren min, så hun kan jo bevitne alt som skjedde i tillegg, jeg tør aldri gå i et famileselskap igjen..huff og huff

Også traff jeg søren meg lillebrødrene til en fyr jeg var sammen med for 10 år siden, kjente dem ikke igjen! Men han som da var sånn 11 var nå blitt "voksne" 21. Er litt bekymret for at de kjente meg igjen..jeg må ha gjort et uslettelig inntrykk.

I kveld skal jeg i tillegg på prøvetime med "Camilla" på Elexia, kjenner jeg allerede har forhåndsdømt henne til å være en gladkristen kommunisttrener...fatt mot!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar