mandag 27. juli 2009

Når telefonen detter i do

Når jeg gikk på ferie hadde jeg ambiøse planer om å mobilblogge mye, det var før jeg mistet telefonen i do..
Jeg bare spør: Er det mulig?

Ja det er visst det, hva gjør man så når man mister telefonen i do?

1. Stålsett deg, og prøv å fiske den opp igjen fort som fy
2. Få ut batteriet fortere enn svint
3. Legg telefonen til tørk i MINST 3 dager, kan godt legge den i ovnen på 50 grader noen timer også, NB! Ikke en gang tenkt på å legge den i microen

Jeg gjorde dette og telefonen virker utrolig nok! Hadde noen vannmerker i displayet men de

forsvant på mystisk vis etter noen dagers bruk.

Kjip Ferie

Ellers har det for å være ærlig vært en ganske kjip ferie, jeg føler meg på INGEN måte utvilt. I fjor gledet jeg meg til å begynne på jobb igjen etter 3 uker, men nå vil jeg bare hjem under dynen.

Snille tante Else døde midt i ferien, og det ble dermed litt oppstykket for vår del.

Vi fikk oss en liten tur med båten og "Skip in Kino" på godøysund var slett ikke verst.

Jammen er det ikke mandag i dag også, må innrømme at naziregimet mitt har sklidd litt ut etter at ferien begynte. Men har fortsatt klart å gå ned pittelitt, har klart å trene bort nesten 18 cm rundt livet da, så det er nå noe å ta med seg...

Nå får hverdagen innhente meg og jeg får legge meg i selen, kjenner det stikker litt i halsen og i disse svineinfluensatidene så er det kanskje grunn til bekymring?

1 kommentar:

  1. Kjip ferie...ikke bra:( Vi har hatt det veldig kjekt i Danmark under DanaCup...men været var ikke noe å rope hurra for nei:( Fotobøker er ikke dumt nei...Tenkte å ta meg et fotokurs også. Utrolig gøy å ta bilder med dette kamera'et. Tok over 600 bilder på DanaCup...;)

    SvarSlett