fredag 3. juli 2009

iRobot - utstyret er i hvertfall i orden

Altså, jeg er en av dem som lever med en hellig overbevisning om at riktig utstyr er halve jobben. Denne filosofien prøver jeg etter beste evne å indoktrinere i alle aspekter i livet mitt, også i treningen.
























Jeg tror det at jo mer og bedre utstyr jeg har, jo fortere og lettere kommer jeg i mål.

På armen har jeg iPoden min stripset fast i en fin fin svart hylse, fra iPoden går det ledning til Koss headsettet som jeg har på hue (funker også bra som ørevarmere), rundt håndleddet på andre armen har jeg pulsklokke som egentlig bare er med for å bekrefte at jeg faktisk lever og at hjertet slår, det er nemlig ikke alltid jeg er helt sikker når jeg er ute å løper. Sammen med pulsklokken så har man jo også pulsbeltet rundt livet. Jeg hadde følt meg mye tryggere om pulsbeltet også inneholdt en hjertestarter.
Og så til sist nedi skoen min ligger Nike+ sensoren som måler lengden på treningsøktene mine.

Er det RART jeg av og til føler meg så tung i kroppen, jeg må jo se ut som en transformers der jeg løper. iRobot!

Og så finalespørsmålet da, hjelper alle disse duppedittene? JA, om ikke annet så i hvertfall på psyken...

1 kommentar: