onsdag 29. juli 2009

Tvungen kollektiv trening

Var ute og jogget i går også, men inrømme at nå er foten skikkelig vond. Må kanskje krype til korset og melde meg inn i treningsstudio. Hvor mye jeg enn hater treningsstudioer så ser jeg ikke at jeg har så mye annet valg. Foten min protesterer vilt på joggingen selv etter en hestekur med Voltaren og Ibux.

Kollektiv trening apellerer ikke til meg i det hele tatt og minner meg om kalde gufs fra kommunismens høytid. Hvem i all verden var det som fant ut at kollektiv trening er morsomt? Jeg har stort sett mer enn nok med meg selv når jeg trener og liker svært dårlig å flashe elefantpust og svette foran andre mennesker.

I tillegg så har treningssentre en stygg tendens til å tiltrekke seg treningskommunister som simpelthen ELSKER å gjøre ting i takt til musikk og i tillegg ser de ofte fordømt bra ut. Mange av jentene bruker lenger tid i garderoben enn på selve treningen, for ikke å snakke om gutta som beundrer seg selv i speilet mens de pumper jern. Pjuk. Trening er i utgangspunktet ikke gøy og treningskommunister gjør den ikke gøyere...:(
Får se om jeg ringer på Elexia og får meg en prøvetime, sendte dem en mail hvor jeg sa at 12-mnd slavekontrakt i kommunisthelvete var uaktuelt og at jeg bare skulle ha noe å trene en kort periode mens foten min ble bra igjen. De var overraskende nok ikke helt uvillig til å diskutere dette.
I'll be back

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar