onsdag 1. juli 2009

Gi meg en stol jeg jeg skal preke


Kan du tro det..? JEG skal gå prekestolen?? Jeg tror all joggingen begynner å tære på sinnet. Jeg kan sikkert finne noen vitenskapelige tester som påviser at all hjerneristingen som oppstår i hjernen under jogging kan føre til tap av sunn fornuft og hemninger....nei vent..det var alkohol det..sånn var det.

Vel, jeg er klinkende edru, tro det eller ei, og om nøyaktig 14 dager kjører jeg til stavanger for å gå prekestolen. Jeg skal gå med mannen og to gaseller. Gasellene bekymrer meg mest her da, den ene gasellen er den som har nok adrealin til å gi strømforsyning til hele Stavanger så jeg skal få noe å bryne meg på.
Om du ser på joggeutfordringen min oppe til venstre så er jeg nå på plass nr 9 av 17...i går var jeg på plass nr 4. Her er det nok tidsforskjellen som spiller inn, forbannade amerikanere jukser som fy;)
Gåte: Hva er tykt, svett og løper i sirkler på Søreide og Omegn?
Svar: MEG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar