onsdag 1. juli 2009

Slutten på Grete Roede og min nye rosa PC

Endelig her er PC'en min. Hva synes du, var den ikke lekker? Jeg er dritfornøyd! Må være bra belønning det etter endt GR-kurs.

Mannen mener det er litt mye rosa her om dagen og protesterte høylytt da han så halsbåndet jeg hadde kjøpt til Munin, han mente det var en snikinnføring av homoutstyr til pusene...

Hadde gått ned 1,1 kg denne uken og er ikke så verst det. Jeg har også mistet 10 cm om midjen på 4 uker, det er heller ikke så verst.

Den Nike+ utfordingen var skikkelig gøy. Nå ligger jeg på 5 plass på "100 km på 30 dager" og på 4 plass på "fat beginners". Presset meg selv til å løpe 6 km i dag, det er ny rekord, og setemuskelen på høyreflanken protesterer høylytt. Man skal lide for skjønnheten.

Nå blir det GR-fri helt til 24 august, hvordan skal det gå? Drømmen hadde jo vært å klare å fortsette naziregimet mitt i hele sommer og troppe opp slank og fin til kursstart..jeg kan jo drømme kan jeg ikke?

Nå går jeg og min verkende høyreflanke og legger oss, natti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar