fredag 31. juli 2009

Jeg har gjort det

Jeg har meldt meg inn på Elixia, jeg som HATER treningsstudio. Det viste seg at "Camilla" ikke var en gladkristen treningskommunist likevel, men en ganske forsiktig og sjenert jente.

Jeg tror nok aldri at jeg kommer til å elske treningsstudio, men det frister ikke særlig å risikere å amputere foten fra hoften og ned heller så man får velge pest fremfor kolera.
Snakket med Vips i går, og ble litt lattermild når det viste seg at også hun hadde hatt prøvetime på Elixia i går og meldt seg inn, hva søren er oddsen for det da? Men jeg er bare glad for å få med en treningsvenninne, ikke så lett å skulke da:)

Men til noe helt annet, jeg har fått tilbud om å kjøpe nye iphone 3GS i demoutgave hvor Apple har forhåndsinnstallert filmer, musikk, spill og mye annet moro, så jeg flesket til. 1-2 uker leveranse, men det får jeg bare leve med. Er vel utsolgt over hele fjøla uansett.
I helgen går turen til Tysnes, må prøve å redde båten fra å drukne.
Blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar