tirsdag 28. juli 2009

Home alone


RK har dratt til Oslo for å gå på Madonnakonserten, og det betyr jo at jeg har huset for meg selv i et og et halvt døgn. Hva i alle dager skal jeg gjøre med 36 timer i ensomhet...?


For å si det sånn så er det meeget rolig på jobb om dagen, får jo ikke gjort en dritt siden alle fortsatt er på ferie. Kanskje jeg skal gå tidlig hjem og ta en løpetur med pelsen?

Jeg kom meg ut i går da, men er sånn passe kult å måtte kjøre i seg 2 ibux for å være sikker på at foten klarer å bære meg de obligatoriske 5 kilometerne. Så vi får se hva jeg klarer å få til.


Kanskje jeg skal spille litt wow, lage meg en god middag, en liten joggetur, en god og lang dusj, kanskje noe spennende på TV, en tidlig kveld...


Høres ganske deilig ut egentlig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar