søndag 21. juni 2009

Deilige søndag

Søndag er virkelig en undervurdert dag. Stod opp rundt halv ni, da hadde jeg omtrent liggesår, jeg er IKKE noe B-menneske for å si det sånn. Tidlig i seng og tidlig på an om morgenen, liker det best sånn. Til og med pelsen måtte overtales til å stå opp i dag.
Solen skinner og været er bra, så her var det bare å hoppe i treningstøyet å komme seg avgårde. Jeg har dristet meg til en litt lenger rute nå, så nå er turen kommet opp i rundt 4,3 km daglig. I morgen er mandagsveiing, tirsdag er måledag (sa jeg at jeg har mistet 5 cm rundt livet på 14 dager?) og onsdag er GR-dag, blir en småtravel vektforusert uke:)
Og forresten, det var blåtur med jobben på fredag, men jeg valgte å stå over slik at jeg kunne få meg en rolig helg for en gangs skyld. Og da kom noen velmenende kollegaer med spørsmål om jeg var gravid....bare for å avkrefte alle myter, å bli gravid er ikke ansett som en velfungerende måte å gå ned i vekt på..så derfor..nei jeg er ikke gravid og har ikke tenkt å bli det før jeg er på matchvekt:)
Bildene er fra noen andre "funn" fra gårsdagens shopping. Jeg bare MÅTTE ha meg ny veske, den gamle er både elsket og velbrukt, men det er hull i foret på den så jeg har jo evig leting etter ting som jeg har pælma nedi. I flytteprosessen til ny veske fant jeg ikke mindre enn 3 lipglosser, 2 penner, 1 lypsyl, 43 kr, en nøkkel, en tyggispakke og 6 klissete drops i foret på den gamle, man kan jo kanskje si at det ble en en innbringende lørdagskveld?
Shoppet meg også noen nye øredobber i går, har litt dilla for tiden..

1 kommentar:

  1. Ja...ikke god mat...for oss "ikke sjømatspisende" skapninger;) Skulle være et lite kjøtt buffet bord...men fant det ikke...så må ha vært VELDIG lite;) Vi fikk prøve østers...tøff skulle jeg være og slukte den muskelen. Den kom ut igjen som en prosjektil...og ble måkemat. Fytte k...så dårlig!!

    SvarSlett