tirsdag 2. juni 2009

Hipp, Hipp

HURRA, HURRA, HURRA!

ENDELIG lønn for strevet, -1,2 kg fra forrige mandag. Utrolig deilig å endelig få payoff for alle kilometerne med jogging.
Bare farlig å venne seg til slike tall for det er vanskelig å opprettholde over tid.

Det har vært en utfordrene langhelg på hytta, med en svært usolidarisk mor som har jomset i seg 2 STORE plater med sjokolade + diverse annet usolidarisk snack.
MEN jeg har holdt meg på matta, 0 godis og 0 alkohol, var utrolig godt å få lønningsposa i dag:)

Jeg merker jo at formen begynner å bli bra da, nå løper jeg ca 4 km hver dag, og klarer å løpe opp bakker jeg tidligere ble anpusten av å gå, og det er jo ganske motiverende det også:)

Totalt har jeg nå gått ned 4 kg, bare ca 20 igjen nå så er jeg der...

1 kommentar:

  1. Fantastisk....skulle ønske det var meg. Synes du er kjempeflink. Men ikke bli så sprek at vi ikke klarer å følge med deg når vi skal på tur:o)

    SvarSlett