fredag 19. juni 2009

Se min kjole - den er grønn som gresset...


En drøy uke til bryllupet nå, det begynte å haste å skaffe seg en kjole. Jeg HATER kjoler og kjoleprøving, eller for å være mer presis så er det egentlig ikke kjolene i seg selv jeg hater, men kjolene på meg.
Kroppen min er rett og slett ikke skapt for å se vakker ut i kjole. Så jeg motet meg opp og tok med meg mamsen...Hun var forresten helt ubrukelig, mens jeg stod å bakset med minst 10 kjoler i prøverommet bare forsvant hun på vandring. Er du KLAR over hvor vanskelig det er å trekke opp glidelåser på ryggen...hrmf!

Jeg er helt overrasket over hvor mye galt det går an å finne på en kjole, en er for lang, en har for dyp kløft, i den ene lignet jeg skrekkelig på Erna Solberg, en var for liten, en var for stor, en var for trang over puppene, en var for stor over magen, i den ene lignet jeg en operasanger med 80 kg for mye, den ene var ikke flaterende, du skjønner sikkert tegningen..
Etter mye om og men, og mange horrible kreasjoner så fant jeg til slutt denne gr(skj)ønne(?) kjolen, synes den var ganske søt og for en gangs skyld så var også lengden riktig slik at jeg slapp å legge den opp. Kostet den nette sum av 1800 spenn, kjøpt på Diva.

Tenkte å bruke de hvite bryllupsskoene mine til...går det? I så fall må jeg også ut å jakte på en hvit selskapsveske. Tenkte å bruke perlekjedet og halsbåndet jeg fikk av min mann i bryllupsgave til...

Vil jeg se anstendig ut da?

1 kommentar:

  1. Ja da blir du fin;) Hvite sko og perler kan du absolutt bruke. Sommerlig og pent!

    SvarSlett