mandag 15. juni 2009

Mandagsstatus


Jeg er syk!

Etter joggeturen i går var jeg utslitt av for lite søvn og stress, og kroppen sa rett og slett bare stopp og gav meg høy feber, muskelvondt og fantomsmerter i mandlene. Ugreit!

La meg i ni-tiden i går kveld..stod opp rundt halv syv i dag tidlig og formen var like ugrei, sendte en mld til sjefen om jeg måtte holde sengen, ugreit.


Gikk på vekten: -1,6 kg GREIT!


Hvitvinsdietten hold stand
5,5 kg totalt nå..nå har jeg bare 19,5 igjen, dette går veien!
Får ikke trent i dag, UGREIT!

2 kommentarer:

  1. God bedring...Det er grenser for hvor store omveltninger selv din lille kropp tåler på kort tid..Men grattis med nye minus tall. Imponert.

    SvarSlett
  2. Lenge siden noen har omtalt kroppen min som liten, men takk for det:)

    SvarSlett