mandag 8. juni 2009

Hyttetur + mandagsstatus

Det har vært en artig helg på hytta med utskeielser av en annen dimensjon. Ble en heiadigen fyllafest på lørdag med en blanding av tilreisende og lokale helter.

Jeg kverket nok ned på minst 2 flasker med hvitvin, og når det ble snakk om bading i 5-tiden på morgen måtte jeg kaste inn håndkle å finne køyen. RK derimot tok årets første bad.

Søndag morgen mens vi satt å spiste frokost kom det en dame å banket på, hun skulle bare levere tilbake boxeren til min mann. Jeg håper ikke det blir til en vane at fremmende damer kommer å leverer tilbake min manns undertøy på søndager.

Så var det veiedag da...og skuffende nok så har jeg da altså lagt på meg 0,2 kg. Tenk en hel ukes trening og sunn mat rett i dass fordi jeg skulle drikke vin...utrolig kjipt å tenke på.

Til helgen skal jeg arrangere utdrikningslag så det blir utskeielser der også..må finne en måte å skadebegrense dette her på...man kan jo bli sucidal av mindre ting enn dette.

1 kommentar:

  1. Hehe, Roy Kenneth var "lettere" bekymret for at han skulle få høre det dagen etter når bade stuntet var gjort ;)

    SvarSlett