torsdag 25. juni 2009

Penisforlengeren for kvinner


I dag, med DET fine været må jeg si jeg savner bilen min!
Å så deilig det hadde vært å råne rundt i denne nå, istedet har jeg jogget, og fy så varmt det var, anbefales IKKE
Og for de som lurer så ER det virkelig en penisforlenger som fungerer, jeg føler meg myyye penere i en slik bil en i den halvråtne Crossen min...:(
Skattepengene var kommet på konto, hurra hurra...skulle logge inn å kjøpe PC'en..tror du ikke hele Norge er utsolgt for den råsa som jeg ville ha da! Er tydelig at det ikke bare er jeg som har fått skattepenger på konto gitt...herregud..de hadde jo over 200 på lager på mandag...sukk

Ny leveranse er ventet i midten av Juli, får se om jeg klarer å smøre meg med tålmodighet..







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar