onsdag 17. juni 2009

Jeg har testet Air Stocking - strømpebukse på boks



Hørt om strømpebukse på boks, eller såkalt "Air Stockings"? Jeg snublet tilfeldigvis over dette på noen forum på nettet og ble utrolig nyskjerring på hvordan dette fungerer.

Det høres jo nesten for godt ut til å være sant...spray på, smør inn og simsalabim...

Jeg logget meg rett inn på Ebay og kjøpte like så godt to bokser mens jeg var i dytten. Kostet meg rundt 200,- kr ink frakt. 2 bokser skal holde til rundt 40 påføringer så er i hvertfall langt billigere enn vanlige strømpebukser.

Jeg kjøpte fargen "terracotta" uten at det egentlig sa meg så mye, jeg satset på at det var en grei farge.

Først rist flasken, spray på, smør inn..Veldig grei konsistens, ikkeno kliss og tørker veldig fort. Etterlater lite skjolder...Jeg ble kanskje mest overrasket over hvor bra porene ble dekket og hvor jevn hudfargen ble. Følte jeg hadde tenåringshud igjen:)

Den er vannfast og vaskes av med vanlig såpe i dusjen...

Kommer nok til å bruke dette mye i sommer, kanskje jeg burde bestille meg en pedikyr slik at de befridde tærene kan vise seg fra sin beste side...

Jeg kjøpte air stockings på Vooboodoo beauty and fashion shop

Løp og kjøp..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar