torsdag 4. juni 2009

Status fra GR-møtet i går og ellevill shopping

Jippi, Grete var helt enig i at jeg hadde vært flink.
Onsdag-Onsdag vekten min viste -1,3 kg..hurra, hurra!

Føler virkelig at dette går veien, og kommer alltid ut fra GR-møtene med ny frisk motivasjon.



Var på ellevill shopping i går og blåste 10 000 kr, helt crazy babeluba, men veldig gøy.


Har nå "investert" i Nintendo Wii fit







Testet litt i går, og det var utrolig gøy. Spilte Tennis, baseball og boksing, til og med Boffen synes dette virket hysterisk morsomt og bjeffet som besatt mens jeg slo tidenes HomeRun.
Kjøpte også det som jeg satt på ønskelisten i går, nano og nike+,selvfølgelig i råsa, lækkert..har lagt på lading i natt så i dag blir det ut og teste og kalibrere tenker jeg:)
RK kjøpte seg ny pulsklokke med GPS til en liten formue, men han var så fornøyd atte..satt opp til kl to i natt for å grisle med sin nye duppeditt, hehe, typisk han.
I dag blir det mer jogging og wii fit som avslutning:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar