tirsdag 9. juni 2009

oh et MEME



Om jeg har skjønt dette riktig så har jeg nå fått en utfordring av

Tina...

Så gøy så Gøy!

♥ Hva er du opptatt av for tiden?

Utdrikningslaget jeg skal arrangere til helgen, samt mitt høyst private (!?) slankeprosjekt.

♥ Hva har du på deg i dag?

Svart genser, jeans, sorte støvletter (oh så spennende)

♥ Hva skal du spise til middag?

Spansk gryte fra Toro, overraskende lite kalorier!

♥ Hva vil du gjerne lære deg?

Hvordan dyrke penger;)

♥ Hva hører du på akkurat nå?

It-guttas lave mumlig

♥ Hvordan er ditt favorittvær?

Sommer og sol på hytta

♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?

Å riste av meg 25 kg, samt å gjennomføre et vellykket utdrikningslag..samt å finne kjole til bryllup om 14 dager! Fikse bloggen som jeg fucka opp i forrige uke:(

♥ Hva syns du om den personen som tagget deg?

Superkoselig kollega som jeg har hatt det mye gøy med!

♥ Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det ha vært?

En ranch i USA hadde vært helt greit

♥ Hva ville du gjerne hatt akkurat nå?

En miniPC og den nye Iphonen...og en bikinikropp

♥ Hva vil du gjerne bli kvitt?

Fukten i kjelleren på hytta...og 25 kg

♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt?

Hong Kong

♥ Hvilket språk vil du lære?

Fransk er så vakkert...

♥ Hva ser du etter i en venn?

En venn er en person som du tør å være ærlig overfor.

♥ Hvem vil du gjerne møte?

Har faktisk ingen spesielle ønsker her....

♥ Hva slags musikk liker du?

Helst helter som har ligget i jorden en stund

♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?

Nike løpebukse...eller siste yogabuksen..den var bare helt fantastisk

♥ Hva er drømmejobben?

Å være min egen sjef

♥ Har du noen favorittmodeller?

Snakker vi motemodeller så synes jeg de fleste er så full av seg selv at det blir helt turn-off

♥ Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på?

Bare 1000? hehe..nei altså..er så praktisk jeg at jeg ville kjøpt meg en ny sportsBH

♥ Beskriv stilen din?

Stil..å nei...hm vent..personlig stil eller hjemme stil? Har ingen av delene så vet ikke hvorfor jeg spør..

♥ Hva var det siste motebladet du leste?

Aner ikke..det er flere år siden..

♥ Den siste cd-en du kjøpte?

CD? - jeg har faktisk aldri kjøpt en CD i hele mitt liv...

♥ Hva hørte du på da du ble tagget?

Fortsatt bare it-guttenes mumlig

♥ Hva vil du akkurat nå?

Gå hjem, eller kjøre...løpe med pelsen, ta imot 3 stk overnattingsgjester og dra på Brucekonsert...Og alt dette skal jeg..om noen timer..

Sender utfordringen til Bekkaen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar