onsdag 5. august 2009

10 kilos jubileum!

Milepæl!


Steike meg, gikk på vekten i dag: -10,1 kg

Vet at det ikke er veiedag i dag, men måtte bare dele dette med dere likevel.

10 kg - det er 20 pakker med margarin det...ganske mye
Det føles bare SÅ godt, klærene begynner å sitte bedre, har funnet frem en del gammelt som lå innerst i skapet.
For å være helt ærlig så hadde jeg aldri trodd jeg skulle klare det:)


Til sammen har jeg nå mistet 18,5 cm rundt livet, 7,5 cm over rumpa, 5 cm rundt låret og 3 cm på armene.

Alt i alt er det 43 cm mindre Linn enn for 3 mnd siden, en fjær i hatten til meg.
I kveld skal jeg feire med Aerobic og styrke på Elixia:)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk flott Linn. Du har vært så flink. Lykke til videre, måtte de neste 10 gå like bra! Jeg er hvertfall stolt av deg og du ser fabelaktig ut allerede:)

    SvarSlett
  2. Du er kjempeflink snuppa mi!!!
    Gleder med til vi nå skal trene og trene sammen :-)

    SvarSlett