torsdag 6. august 2009

(U)personlig trener


Da har jeg kommet hjem fra min første (og siste?) time hos (u)personlig trener.
Jeg er sikker på at jeg og de 500 siste medlemmene på Elixia har akkurat samme treningsopplegg.
Intruktøren var passe engasjert og lyttet ikke akkurat til det jeg sa.
Jeg er forøvrig overbevist om at personlige trenere er dagens moderne vampyrer med en uslukkelig blodtørst. Herregud så vondt jeg har!
Hadde hun kunnet er jeg sikker på hun hadde slått meg ihjel med en batong.
Jeg har så vondt i rumpa at en skulle tro jeg var blitt gjengvoldtatt av en gjeng huleboere. På tross av at jeg ga beskjed om jeg var både pudding og pingle kjørte hun på med vekter jeg ikke hadde klart å løfte om jeg så fikk dælje dem i hodet på henne som belønning.
Jeg var sterk i trua på at jeg skulle på trening i morgen tidlig, er ikke fullt så sikker lenger, kommer litt an på om jeg klarer å gå i morgen...time will show..
Jeg holder deg oppdatert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar