onsdag 5. august 2009

juhu - jeg overlevde aerobictimen

Det var med skrekkblandet fryd jeg troppet opp på dobbel gruppetrening i dag, først aerobic, deretter core styrke..mot alle odds overlevde jeg. Om sant skal sies så synes jeg faktisk at jeg var ganske flink...sliten, men flink.

Bildet er av kveldsen min, brødskive, yoghurt og masse frukt. Er jo ingenting galt med dette måltidet, skikkelig fristende. Prøver å være flink å lage litt i stand, maten smaker så mye bedre da:)

I morgen har jeg møte med Personlig Trener, det blir spennende, håper ikke gangsperren setter seg.

1 kommentar:

  1. Den kveldsen så herlig ut!
    Satser på at vi skal på mange aerobic og styrke timer utover høsten. Gleder meg til å komme skikkelig igang! Spørs om jeg henger med deg nå når du er blitt så sprek :)

    SvarSlett