torsdag 13. august 2009

En ny brevvenn?

"Basic, V-steg, trippel, klapp, klapp, KOM IGJEN! 15 til!"
Så enkelt kan det gjøres, jeg føler meg som en ukordinert kenguru på steptimene av og til, men jeg prøver å holde hodet høyt og tenker at jeg er der for trimmen, ikke for å se så forbaska grasiøs ut.

Likevel klarer jeg ikke helt å la være å irritere meg over er par av disse snuppene som ikke bare har sprettrumpe og struttepupper, men de ser ut som svaner i alt de foretar seg, og svette er et fremmedord for disse elegante vesene....

Kunne de ikke bare knekke en fot, eller sette vannet i vrangstrupen, kanskje knuse en liten ankel? "Kjære Gud, du som er i himmelen...."

Husker du Camilla som jeg fortalte om, hun som jobbet på Elixia og som jeg trodde var en gladkristen hyperaktiv instruktør? Du husker kanskje at jeg også klaget litt over den (u)personlige treneren jeg hadde time med? (så forresten at hun kjørte akkurat samme treningsopplegg med en annen i dag).

Vel, alle mine sorger med upersonlig trener er glemt, da jeg faktisk fikk et håndskrevet postkort av Camilla i dag? Er ikke det personlig så vet ikke jeg. Synes det var en så koselig gest at hadde jeg sett Camilla i dag så tror jeg jeg hadde gitt henne en klem. Kanskje jeg skal skrive et kort tilbake? Så kan vi bli sånn brevvenner?
Tipper jeg hadde blitt lagt rett i tvangstrøye og tuppa på hodet og rumpa ut:) Men kunne jo blitt et morsomt innslag på et ellers så kjedelig treningsstudio.
Ellers så må det gå et lite hipp hurra og gratulerer med dagen til både Hedda som er 6 år i dag, og til Pølsepelsen som blir 1 år.
Hedda sa det så greit når jeg sa at pelsen også hadde bursdag på samme dag som henne: "komisk"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar