tirsdag 18. august 2009

MopedMafia og Mars Attacks

Det er nå mangt en skal stri med...

Hver eneste kveld i hele sommer har en gjeng med prepubertale mopedungdommer sjekket ut hvor mange desibel de klarer å presse ut av sine underdimensjonerte eksospotter, RETT UTENFOR SOVEROMSVINDUET MITT! Det holder på å klikke!

Men i går var det stille, veldig stille....har noen gått til det steg å skåret hull i dekkene dems?, kastet nøklene til mopedmafian på sjøen? Tenk om noen har myrdet dem og begravet dem på skoleplassen...(Det hadde nesten vært fortjent)...Men nei..vet du hva, det er skolestart. Deilige, fredfulle skolestart. Endelig setter foreldrene inn med legge- og innetid, ah endelig en god natts søvn...trodde...jeg..

Brått våknet jeg i natt, noe hardt traff meg i hodet, å herregud, har MopedMafiaen kommet for å ta meg av dage?? Au, Au, Au..jeg blir angrepet!! Romvesener???
*kremt* Det som skjedde var at jeg klarte å rive ned en lampe som står over sengen, og den traff meg midt i panna, det gjorde skikkelig, skikkelig vondt og jeg har DEN megakulen i pannen i dag...Men jeg vet nå at jeg har både instinkter og livlig fantasi intakt, selv når jeg blir "angrepet" i søvne, jeg slo godt fra meg skal du tro...
Glemte å gi dere mandagsstatus også...1 uke på Elixia = -1,3 kg (hurra, hurra)

1 kommentar:

  1. Du e no morsom Linn:) Gøy å lesse dine innlegg....får meg en god latter:)
    Klem

    SvarSlett