søndag 16. august 2009

Oral tarmskylling

Jeg tåler ikke alkohol lenger! En ting er at jeg blir veldig "gøy" på 2 flasker vin. Blir ikke helt stødig på beina, blurrer alltid ut med intime betroelser som skulle vært død og begravet for lenge siden, klarer alltid å fornærme noen, synes ytterdøren er vanskelig å treffe, og sengen min spinner som en løpsk tiviolihest. Men tro det eller ei så er ikke dette de største problemene jeg får etter 2 flasker vin, de største problemene inntreffer dagen etterpå faktisk.

Ble revet ut at daten med Jon Blund i halv tolv tiden, da var svigers klar for å komme til lunsj, jeg trenger vel ikke si at jeg IKKE var klar, og etter å ha lagt å grublet litt i sengen fant jeg ut at jeg ikke kom til å bli klar sånn helt med det første heller.

Vennen kom inn med paraset og kald brus til meg, men jeg kjente at magen vrei seg bare ved tanken på å putte noe inn i munnen. Hvorfor har ingen funnet piller mot kvalme??? Jeg trengte egentlig ikke paraset, jeg hadde jo ikke vondt i huet, men magen derimot....

Fikk stavret meg på beina til slutt og løp i skytteltrafikk mellom toaletten og lunsjbordet. Tenker svigers var skikkelig stolte over sønnens konevalg....


Jeg skal aldri drikke mer...

2 kommentarer:

  1. Synes du er grei jeg Linn...men problemet ditt er rett og slett at du skulle drukket litt mer så hadde du ikke husket hvilke intime betroelser som datt ut:-) men jeg kan ikke huske at du fornærmet noen så kanskje jeg rett og slett drakk for mye...

    SvarSlett
  2. Ja det har du helt rett i, det verste av alt er at mye bare ligger i pannelappen som stygge flashbacks, enkelte minner er knivskarpe, mens resten er i en fin blurr.
    Synes at alle dere andre burde drikke litt mer jeg, slik at dere ikke husker alt det dumme som kommer fra meg:)

    SvarSlett