tirsdag 11. august 2009

HOLY CRAP - jeg har lagt på meg

Ble ikke noe mandagsinnlegg i går, trengte en ekstra dag å å fordøye skammen...

Bryllup i helgen, og hm, hva skal man si...jeg spiste SERIØST mye kake, tror jeg skulle ta igjen for 0-godis politikken som jeg har kjørt beinhardt siste 3 mnd.

Når jeg først hadde spist et par kakestykker og hjemmelagde lefser (NAM), + sikkert 3 flasker vin tenkte jeg at det bare fikk stå til..


Har nemlig hørt at det er grenser for hvor mange kalorier kroppen klarer å ta opp på en dag uansett.
Fant ut i går at man ikke skal tro alt man hører, kroppen min synes å være i besittelse av superkrefter når det gjelder å suge opp hver minste lille kalori i søtsaker....

Jeg presterte å legge på meg 1,5 kg på 3 små dager, hjelpes, det er det man kaller en sprekk! Med tanke på at jeg trente 5 av 7 dager så glir dette rett inn i kategorien overdose.

Så nå er jeg på "avrusning", streng diett og masse trening. Se bildebevis av kveldsmaten min i går. Melon anbefales forresten ikke til kvelds, var oppe og tisset 3(!) ganger i natt, milde moses!

Jeg må liksom også spørre meg selv, var det verdt det, svaret er et skammens nei. Jeg hadde rett og slett bare ikke viljestyrke til å stå i mot, jeg er et svakt menneske.

Men på den annen side så får jeg feiret 10 kg-jubileum en gang til, hehe.
Har planer om å få meg 5-6 treningsøkter denne uken så får vi satse på at jeg klarer å riste av meg litt til neste mandag. I kveld skal jeg også måle meg, er litt spent på det resultatet. I forrige uke hadde jeg beinhard styrketrening med personlig trener så kan godt hende litt av vektoppgangen skyldes stive og støle muskler også. Dommen kommer i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar